förlåt

Förlåt Förlåt Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, men jag har faktiskt itne haft tid
eller tid och tid. jag har inte riktigt haft lust riktigt och sen glömde jag bort det =)

vad har hänt.... massor har hänt, men ingenting jag kan skriva om här i bloggen för då skulle det bli rajtan tajtan och det vill jag faktiskt inte riktigt.
men jag har skickat ut mina inbjudningskort till studenten, har jag inte bjudit dig så är det nog för att jag inte trodde att du skulle komma i alla fall, men jag har bjudit de som jag har umgåts med mycket nu sista tiden och folk som har varit en stor del av mig så att säga.

Just nu då:
sitter och snackar med hanka och julian, har nyss suttit och diskuterat med hanka (mycket trevlig kille det där) om varför/varför inte man ska äta kött.. mycket livlig diskussion sådär.. och han ägde mig galet... men som sagt, han har faktiskt haft ett tag på sig att ordna upp sina argument, den första vegetarianen jag stötte på i mitt liv sådär var jens och jag orkade inte riktigt bry mig om varför han inte åt kött sålänge jag fick göra det ;)

Och julian sa precis till mig att killar är tröga, (säg inte detta till honom men jag tror faktiskt inte han har insett att han är en själv riktigt än, men det kanske hjälper när (om) hans penis börja växa lite)
XD
vissa människor kan man skämta sådär om, det är tur det =)

Nu ska jag faktiskt fortsätta att lyssna lite på magnus betner för 100 gången sen jag tankade... eller jag menar köpte "dvd:n" men ni får ha det så bra allihopa och påminn mig om att jag har en blogg..

puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0