No more drama

Dagen idag då, har varit och övningskört med pappa lite, han skulle hämta lite saker till jobbet så jag passade på att erbjuda mig att skjutsa. vill gärna få lite pengar så att jag kan skaffa mitt j*vla körkort snart!

sen stack linda och jag in till stan och gick runt och flummade en massa och hamnade till sist nere i lekparken och kollade på barnen som sprang runt. mycket rofyllt faktiskt... Efter det så stack vi hem åt varsitt håll och käkade och gjorde oss i ordning för att sen dra till stan igen till brygget..
Vi mötte emma och handlade lite cigg.. har saknat henne så det är skönt som fan att hon är hemma igen faktiskt ^^

Ganska seg utekväll för övrigt, om man nu inte är 16-17 år, det var fullt av sånna på stan som sprang mellan harrys och hugo för det var tydligen 16 års åldersgräns där idag så de passade väl på att springa runt och skrika "jag är så jävla full" när de faktiskt får vara ute.. Tyckte mest det var lite pinsamt, men man har väl kanske gjort samma sak i den åldern =)

Ser fram emot morgondagen, det ska vara strålande sol... hm vänta lite måste kolla smhi.....jaha!!!! här har man sett fram emot fredagen hela veckan!!! så ska det bli molnigt!! helvete de där jävla tokarna som inte ens kan förutspå vädret!! stryk ska de ha!

Jaja ser ut som om man får se fram emot lördag istället....

Nu tycker jag faktiskt att jag har varit duktig och uppdaterat ganska bra, så nu tänkte jag faktiskt att jag skulle borsta tänderna, kissa lite och sen sova faktiskt.
men ni får ha det så bra alla flitiga läsare så lovar jag nästan att det inte dröjer alldeles för länge innan jag skriver igen =)

happy


Kommentarer
Postat av: Pontus

ohnej.. så gjorde väl aldrig du?

och gör fortfarande efter en cider? :P

2009-04-10 @ 14:40:25
Postat av: malin

Kissar? jodå det händer ganska ofta faktiskt

2009-04-20 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0