tråkigt

Jaha då sitter man här på engelska C lektionen, jag har så oerhört tråkigt och läraren tycker tydligen att jag ska sitta och lyssna på någon tråkig jävla text om Winston Churchill, mycket roligt eller inte.

Helgen var minst sagt lite dramatisk.. Men det känns som om jag verkligen har fått en tyngd lyft från mina axlar, nu behöver jag inte ha något mer att göra med denna personen, för man beter sig inte så bara och jag skiter i om han har alla ursäkter i världen. Jag pallar inte mer.
Så nu har jag bara en sak till jag måste göra, och det är att hämta övervakningsfilmen på mammas olycka som är hemma hos honom, han sa att han skulle slänga den, men gör han det kommer jag bokstavligt talat slå honom sönder och samman.

Över till annat,
jag vet inte riktigt vad det andra skulle vara men.

Tessan och linda skulle komma in till stan snart (de har varit i linköping) så skulle vi väl kanske ta en fika, funderar på om jag ska unna mig lite och faktiskt käka inne i stan, men man kanske ska spara de små pengar man har =)
Vill verkligen att de ska skynda sig hem, jag har mycket att prata om, jag är glad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0