God morgon

God morgon, god morgon malin.
Dags att gå upp och ta tag i dagen nu kanske?
nej inte riktigt än.
fick ett litet (stort) bakslag igår, och det tar ut sin rätt idag, helt seg och hjärnan känns som om den har körts i en mixer och jag kan inte få ut en enda vettig tanke.

men jag har ett stort prov imorgon så jag får försöka reda ut lite av tankarna så att jag kan plugga lite, även fast jag tror att det redan är lite kört. Men jag vill verkligen få bra på det här provet och jag hoppas verkligen att jag klarar det, VG i alla fall så blir jag väl nöjd ^^

Just nu sitter jag och tittar på mamma mia med, vet inte riktigt varför men man blir ilte gladare av den fimlen, så hoppas på att den gör lite underverk.

tycker om troll och hans FTP säger jag bara, mycket generöst att dela med sig sådär. Fast inte något olagligt, nej, sånt håller vi inte på med!

men nu ska jag kolla mina andra sidor som ligger på lur och väntar, jag skriver väl lite senare ikväll och säger hur det gick med pluggandet

tata!

Kommentarer
Postat av: emelie

usch sånt är så jobbigt, hatar när hjärnan är ett enda fuck up och man kan inte tänka klart för 5 öre.. man vad kan man göra åt saken.. inte ett skit sätta sig och försöka plugga i alla fall..

2009-02-03 @ 16:25:54
URL: http://autumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0