Engelska C

Jag tycker verkligen inte om min engelska C lärare just nu, jag blir fan galen..
Hon ger oss läxa efter läxa efter läxa.. och jag vet inte riktigt hur fan jag ska kunna klara av allting.. önska bara att den här kursen kunde sluta snart =P

Vi ska skriva en argumenterande text (uppsats) om någonting och ta ställning till det. mycket roligt. visst jättebra.. men va fan.. på engelska. och jag gissar på att vi säkerligen inte får mer än en vecka på oss..

Jag har valt att skriva om att man ska sluta röka/sluta sälja cigaretter....sen ska jag hitta tre argument till varför man ska sluta röka och sen en eller två motargument som jag kan få mot mig och sen diskutera mot den åsikten...

*suck*   Helt imponerad. någon har faktiskt lagt märke till att jag har en blogg.. häftigt.

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Jobbigt att plugga överhuvudtaget, haha.

2009-01-14 @ 10:34:59
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0