För mycket stress, för lite lugn och ro

Jag har så mycket i mitt liv och med skolan så jag tror att jag lägger mig ner och dör snart.

Engelska C

historia

religion

naturkunskap

människan socialt och kulturellt

svenska

(och sen har jag matte tenta i slutet av månaden)

Detta är vad jag har att göra de närmaste 2 veckorna, eller egentligen så ska hälften vara klart denna vecka men vi får se hur lärarna bestämmer sig för att göra, de vet att vi har ganska mycket att göra. skönt att de visar lite hänsyn i alla fall ;)

Jag känner mig så trött, och jag har så mycket tankar som far runt i huvudet att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.
Jag vill bara att någon ska pausa en liten stund. Bara någon dag, någon minut och säga "du behöver inte oroa dig för detta just nu, du har hur lång tid som helst på dig. Ligg nu bara ner och njut av den här underbara massagen du ska få"

känner mig för fan som en 80 årig tant i kroppen, och i ansiktet om ni förstår vad jag mena. De matkassarna man bär hem när man varit och handlat känns minimala om man jämför med påsarna jag har under ögonen..


Ta mig till en solig strand igen tack?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0