stressad

Jag känner att stressen kryper mer och mer inpå en för varje dag som går.
Jag har massor att göra i skolan, har en tenta på lördag som jag starkt betvivlar att jag kommer att klara av, men vi får se om det kanske finns ett annat sätt att fixa det på ifall jag nu skulle misslyckas totalt.

Veckan efter det så har vi ett ENORMT prov på onsdag..

och mitt uppe i allt detta så har jag.. lilla malin.. fått för mig för att jag ska gå på balen hur f*n kom jag på den idén?

Vi får väl se hur det blir, jag ska in i helgen till linköping och prova lite klänningar, jag vet inte riktigt vem det är som ska följa med än men det ser ut som om jag har tvingat lilla jens till det.. and that my friends... is...well.. antingen så kommer det bli jättekul eller så kommer han (vilket jag faktiskt tippar på) sitta på en stol och önska att han var flera mil bort och bara säga "mm, den var väl okej" skorna är ju ett senare problem som vi får ta hand om.

Nej nu måste jag plugga, just det! jag har en redovisning av en bok på fredag.. den ska vara i 20 minuter! lycka till till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0