False bitches

jag vet inte, jag har mens och jag har lite damp för tillfället.
antingen så stöter jag bort alla, eller så är det bara så att jag förlorat alla som betyder något..
betytt något.
Jag svamlar egentligen bara, som fan, jag är irriterad som ett jävla as.
jag borde inte bli det, det vet jag.. men jag blir det ändå.
Att bli bortvald, bortsorterad.. Aldrig duger man riktigt helt till, en sak går bra så då måste en annan gå åt helvete.

jag får helt enkelt tänka på kvällen jag har framför mig, jag och babe ska åka in till norrköping och kolla på magnus betner ikväll... avundsjuk? ;)
ser verkligen fram emot det...

nej det funkade inte, de där tränger in i huvudet på mig och jag blir så jävla förbannad, jag vet inte varför jag blir förbannad, det är ingenting jag kommer att ta upp här ändå, jag tar det med dem/henne först...

Kommentarer
Postat av: Lilly

Lägga till varandra via bloglovin?:)

2009-07-02 @ 02:05:56
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0