Nu uppdaterar jag allt!

Jag har fått klagomål från alla möjliga håll och knanter om att jag är väldigt dåligt på att uppdatera min blogg, jag ber så hemskt mycket om ursäkt men det beror faktiskt på att jag har för mycket att skriva om så jag inte vat var jag ska/får/bör börja. Jag får väl egentligen skriva vad jag vill men vad jag bör skriva är en helt annan sak. För jag måste tydligen visa andra respekt..

hm.....

Fast om det nu är så att jag ska visa respekt, så vill jag faktiskt ha respekt tillbaka om vi ska se det så.. och i sånna fall så vill jag att alla ska respektera och acceptera att jag är lycklig nu.. jag är lycklig och kär.

Han är sjukt bra, den här killen som jag träffat.. Jag saknar till och med ord för att beskriva honom.. Det går inte att beskriva hur speciell han är ( speciellt på ett bra "malin tycker om" sätt).. Det har gått fort... det har det.. men han får mig att falla uppåt så hårt så att jag får hjärtklappning varenda gång han tittar på mig med de där blåa ögonen (med ett inslag av gul-brunt)
han får mig att känna mig så vacker och han får mig att le. Och nu till den stora poetiska avslutningen:

han har förändrat mycket
oerhört mycket
han visade mig att pirret finns





(now people, you are allowed to speak your opinion)

Kommentarer
Postat av: emelie

hej sweetling :)

är verkligen glad över att du är lycklig :)

när tar du studenten?? :)



puss



p.s ditt nr har försvunnit från min mobil när jag uppdatera mjukvaran så dra gärna iväg ett sms så jag får ditt nr igen..

2009-05-09 @ 13:01:05
URL: http://autumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0