Tankar

Jag var nere och promenerade lite i varamon härom dagen, och började tänka på alla somrar och allt galet man varit med om därnere. De flesta minnen jag har är ju när emma var med och jag saknar henne så otroligt mycket.
Så känner någon för att sponsra mig med en resa ner till syrien för drygt 3600:- så är jag inte sen att tacka nej, skulle vara skönt med en semester också. Men en sådan lär det inte bli på många år än.. hehe
men men det är smällar man får ta när man är arbetslös och är tillsammans med en karl som har barn, men jag klagar inte, det får ni inte tro :)

Jag har varit flitig som få och varit på gymmet varje dag i typ 9 dagar nu, jag hoppas bara att det händer något också för själv känner jag ingen skillnad och jag blir så fruktansvärt irriterad, hannes säger att jag måste vänta lite men jag är ju så otålig och vill att det ska synas nu nu NU... Men den 11:e maj får jag väga mig i alla fall, har bestämt mig för att jag ska ha gått ner i alla fall 5 kilo tills dess, har jag inte det tar jag till mer drastiska åtgärder..
Kanske inte för drastiska men jag kan i alla fall säga att naturdiet shakes kommer vara inblandat i det hela.

Nej nu ska jag sätta mig i soffan en stund, hehe, är trots allt helt slut i kroppen och känner att den behöver vila lite..

ha det så bra allihopa!
hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0