Bröllop idag.

hej!
38 graders feber och täppt i ena näsborren, det är så min morgon ser ut och det känns ju mindre roligt, men jag mår i alla fall bättre än igår, känner inte riktigt för att klä upp mig och gå på bröllop men men :)

Det är hannes bror daniel som ska gifta sig, tror faktiskt att det skulle kunna bli ett ganska udda bröllop.. Ska in till klokcan 13 och äta lite först och sen blir det vigsel..

jag ska också ta att försöka färga håret innan eftersom jag har en utväxt som heter duga..

Nollningen kanske jag ska skriva någonting om :) Jag har ju som de som faktiskt läser min blogg vet, kommit in på sjuksköterskeprogrammet i Norrköing (linköpings universitet som håller i utbildningen). Då finns det ju någonting som heter nollning (för er som inte vet så är det lekar och fest i några dagar, i mitt fall två veckor, som hålls av "faddrar" på universitetet för att man ska komma igång och lära känna sin klass som man ska gå med). Det har varit riktigt roligt och det finns några som är riktigt trevliga i klassen..
Dock fick man ju se en liten annan sida av dem när det var dags för fest på Otten, det var lite speciellt kan man ju säga.. Vissa blev alldeles för fulla och på, andra blev alldeles för fulla och bara konstiga..

Någon kanske undrar vad som hände med det där som jag skrivit om (har ju inte skrivit vad det är, för vill inte skriva om det, men de som vet, vet helt enkelt).. Jag har inte hört någonting, varken polis eller sjukhus, tycker det är ganska dåligt, det ska väl inte vara så att man ska behöva ringa själv för att höra vad det är som händer egentligen?

aja jag ska i alla fall ringa upp till sjukhuset här i motala för jag skulle få tillbaka mina 300:- som jag fick betala förra gången (för tydligen skulle jag inte behöva betala).. De sa då att de skulle ta några dagar innan pengarna kommer in på mitt konto, men nu har det gått typ 3 veckor sen jag var där, och så lång tid borde det väl ändå inte ha tagit?!

Nu ska jag kolla lite andra sidor på internet och sen kanske göra i ordning lilla fröken så vi kan åka till maxi och köpa hårfärg åt mig.. eller när öppnat maxi? *kollar öppettider* det öppnar klockan 08 så det blir väl helt perfekt att åka om inte för lång tid.. hannes slutar ju klockan 10.00 och ska komma hem då och skjutsa skruttan till hennes mor.. Men vi hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0