kontrakt

Idag ska vi åka och skriva på kontrakt på lägenheten, eller jag tror i alla fall att vi ska det, beror ju på hur det blev med inflyttningen och så... Men som det verkar just nu så ska vi flytta in den 1a oktober och det känns verkligen skönt att komma någonstans :)

om vi har tur så får vi också diskmaskin, och om jag kan, och jag ska försöka, så ska jag lägga upp lite bilder på lägenheten utan möbler i och så, så att alla ni får se hur fint det är :) hehe..

jag har faktiskt inte så mycket att skriva idag, så jag ska helt enkelt sluta men att skriva nu..

men ifall någonting krånglar eller jag blir sur eller så, så kommer jag att skriva igen :D

bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0