lägenhet/norrköping/tålamod

Idag har hannes och jag varit och kollat på lägenhet eftersom att jag nu har kommit in på universitetet i norrköping nu. Hittade en jättefin ute i bråstorp som vi ska flytta till, ordentligt, tillsammans.. Det känns skönt att saker går som jag vill nu i alla fall.. såklart finns det väl alltid gropar i vägen.

lägenheten i alla fall, 87 kvm, helt underbart fin, finns diskmaskin och tvättmaskin och det ligger en lekpark precis bredvid, suck.. lycka här kommer jag... äntligen så går det framåt och mina mål som jag hade för mig själv börjar faktiskt ta fart.. det känns så otroligt skönt!

imorgon blir det grilla, hos pappa eller patrik.. troligtvis patrik wftersom att det är han som fyllt år, så vi ska väl dit och fira honom lite, blir väl att ta med sig en egen grill dock gissar jag på ;)

nej nu ska jag gå och lägga mig men ska väl försöka att uppdateras lite oftare, även fast det kommer bli lite svårt eftersom att pappa kommer få tillbaka datorn imorgon.. sigh...  ha det så bra alliopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0