nytt hem, nytt liv, ny start?

Hej allihopa!
Sitter här och strirrar mig blind på CSN ansöka för lån osv, det står att man ska skriva datum, men jag vet ju inte ens när jag börjar eller någonting.. så jag sitter och stör mig för att det är söndag, och på en söndag så har inte csn öppet.. Så jag sitter mest och stirrar och stressar över att jag inte kan göra någonting.

Hannes och jag behöver ju också ringa och prata med hyresvärden till den nya lägenheten + att i måste ringa till de som bor där nu för att kolla när de ska flytta ut och om de vill sälja diskmaskinen till oss.. Det är ju en massa saker som behöver ordnas känns det som.

Både hannes och jag längtar lite tills vi ska flytta och båda vill börja packa nu helst, hehe... Vi får se bara hur vi ska köra terapi med cindy om att vi ska flytta, men hon är så duktig så jag tror nog inte det är någon fara, det finns ju en mycket bättre lekplats än vad vi har nu på gården så om det blir problem så är det säkert bara att locka med den annars :)

appropå lilla skruttan så kom hon hem nu så nu ska vi umgås lite, har ju inte träffat henne på en vecka :)

hej då på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0