På äventyr

Hey!
Idag ska jag och hannes åka ut till bråstorp och utforska skogen lite bakom våran lägenhet, se var det tar oss och kolla vad som ligger bakom vårt nya vardagsrumsfönster.. Vet inte ens om skogen är stor eller inte, men det märks väl om inte annat :)

Över natten har jag haft cindy, och jag fick en riktig härlig sovmorgon, jag fick sova till halv 8, världens lyx..
vad ska jag skriva mer? herregud, det händer verkligen inte mycket spännande i mitt liv..
Frida har köpt en klänning till daniel och linas bröllop de 28e augusti, vilket fick mig att komma på att jag kanske ska fixa en klänning jag med? jag har ju faktiskt ingen, eller jag har väl klänningar, men inte direkt någon som jag vill använda på ett bröllop.. Använde den på mammas begravning så det är väl  inte så superkul att ha på sig den, kan säkert inte ha den längre ändå :P

eller så är det just det jag ska göra, använda den vid ett annat tillfälle, annars kommer jag ju aldrig kunna använde den igen. :/  och jag gillar den ju..

aja vi får se vad som händer, jag ska nog ha på  mig mina nya leopardskor i alla fall :) det ska bli nice.. och ont..

ska väl dra nu då, ska se om jag kan lura cindy att kissa innan hon ska iväg till......hehe... hennes mamma


bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0