Skänninge

Hejsan hoppsan!
Sorry för att jag är lite dålig på att uppdatera, vet inte om  jag sagt det men hannes och jag har ingen dator som funkar just nu tyvärr.. Kommer snart att få det andra beskedet från universitetet, så får vi se om det är så att jag kommer in i norrköping så kanske jag slipper flytta, vi får helt enkelt se... Det vore ju skönt i alla fall..

Det har väl inte hänt så mycket, hannes är inne på sin sista semestervecka :/ jävligt tråkigt och veckan går som vanligt så fort, jag som vill umgås med honom så mycket som möjligt, dock så är det väl inte så jävla kul att umgås med mig kan jag tänka mig eftersom jag blir bara tokförbannad rätt som det är.. vad det beror på??  ingen aning.. hehe de syrliga kommentarerna håller jag tillbaka ^^

Hannes är på gymet nu i alla fall, sen så ska vi åka till skänninge och kolla runt lite på marknaden där, se om vi hittar linda :) ska ju dock bli regn så det är ju inte så superroligt..

Ja som sagt, har inte så mycket att skriva så det kanske bara är att sluta helt enkelt.. hehe.. vi hörs och ses!

(och angående hur det går med "det där" som vi kallar det så har jag inte hört något mer frå polisen eller någonting, pratar egentligen inte alls om det längre, men man ska tydligen göra det.... vi får se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0