Vem gör så?

Herregud.. Jag vet inte ens var jag ska börja, en fd, tydligen mer idiotisk än vad jag trodde, kollega skriver till mig att jag inte borde vara välkommen till mitt förra jobb (som jag slutat på) för att jag betett mig dåligt.. Visst jag hade inte bra attityd mot henne, för hon var full av dubbelmoral och sånt har jag lite svårt för...

Men i alla fall, så säger hon att hon tyckte jag var pinsam för det som hände i göteborg?? Vem i H-vete som vet vad det handlar om säger en sån sak? hon kan ju inte vara helt frisk, helt otroligt.

Har jag inte fått nog skit när det gäller det? räcker det inte nu?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

What the fuck?? ska jag ta na?

2010-09-08 @ 13:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0