be careful what you wish for

Tja!
Var en väldigt mysig dag igår, eller ja kväll i alla fall för jag var så trött så jag somnade mitt på dagen, hannes bestämde sig för att bjuda mig på bio <3
Såg en riktigt creepy film som heter "paranormal activity", den var faktiskt riktigt bra och jag höll på att pinka på mig ett antal gånger! Men det var det värt.. såg inte slutet för jag vågade inte kolla på filmduken.. haha!
Sen var mina ben helt skakis när vi skulle gå hem (sen vet jag inte om de berodde på att jag hade sett den där filmen eller om det var Hannes som gjorde så mot mig :) )

well idag då, skulle haft en hel dag, det blev en halv förmiddag.
Vad ska man säga mer än att jag börjar bli van vid att inte dagarna blir som jag vill riktigt.
Cindy ska iväg på 2 ½ års kontrollen sen, får se hur det går...
hannes får väl berätta när han kommer hem..........  <--- Pik till dig hannes

Well jag är inte riktigt Mary fucking poppins idag så jag ska sätta mig framför Tvn och sura lite nu och tycka synd om mig själv för att jag alltid kommer så långt ner på listan..

hej då!

Kommentarer
Postat av: Wistla

uh, jag har inte vågat se den faktiskt! hört att folk verkligen får ångest och mår illa och skit då sde ser den.. jag klarar mig hehe

2010-01-29 @ 14:00:26
Postat av: Malin hagman

det kan jag säga att jag fick också.. mådde dåligt som fan efteråt.. man tar ju åt sig hennes känslor så mycket

2010-01-30 @ 11:11:46
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0