Borta bra men hemma bäst?

Hej!
Idag så känns det som om jag har suttit i bilen mer än vad jag använt benen..
Tessan och jag åkte först till ungmöjlighet (möglighet) och skulle bowla, men det blev inte riktigt så för vi blev lite sena och stackars tessan hade ont i fingrarna.. :)
Sen så drog vi vidare till lernia direkt för vi tänkte att vi skulle på studiebesök där vid klockan 13.00, men det visade sig visst att vi skulle vara där vid klockan 14.30, VISS skillnad faktiskt.
Vi stack då till maxi och köpte lite käk och gjorde en kycklingpasta som var helt kalasgod.

(för er som undrar så är jag lite sådär dubbelmoralig och äter inte kött men jag äter fisk och kyckling, dock detta med att äta kyckling tror jag också att jag kommer att skippa inom en snar framtid, blir lite äcklad över mig själv och så av att äta det)

Jaha övrigt då... sitter hemma hos pappa nu och har skrivit ut hela förra årets högskoleprov.. pappa sa att jag inte skulle skriva ut så mycket men det råkade visst bli en sådär 40 sidor ändå.. oops!

Ibland blir jag lite trött, ibland blir jag väldigt trött.... Oerhört faktiskt. Det känns som om någon borde stanna upp lite och titta på mig och säga "Men du, hur mår du egentligen?", men det är aldrig någon som frågar så jag går runt och har som en "zombie dimma" i huvudet hela tiden.. Men samtidigt känns det ändå som om huvudet ska sprängas för det är bara för mycket ibland.

det kanske låter lite dumt och egocentriskt men kan inte bara någon lägga märke till hur mycket jag sliter och ge mig lite cred för det!? Vet du VERKLIGEN hur mycket jag hjälper till? och hur mycket jag kämpar?





jag behöver en semester

Kommentarer
Postat av: autumn

välkommen till veggoland ;)

2010-02-02 @ 22:20:46
URL: http://autumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0