Dag 4 som rökfri

hej hej!
Ja som ni kanske förstår av rubriken så försöker jag att bli rökfri :)
det går faktiskt ganska bra, det värsta är väl typ när man pressar sig själv på morgonen att vara rökfri tills man får sådan absinens och blir så förbannad så man tror att man ska explodera.. Men annars går det bra, jag tuggar mina tuggummin (inte trodde ni väl att jag var helt utan nikotin!?)

Skulle egentligen skrivit igår men jag var verkligen inte på humör för det. Var på reservupprop i linköping till sjuksköterske programmet. Jag har väl typ mer eller mindre kommit på att jag aldrig kommer att komma in, eller det känns så i alla fall, som om jag bara står och stampar.
Den som hade lägst snitt av de som kom in på reserv i linköping hade 14,8 det innebär mer eller mindre alla VG i  betyget, vilket jag långt ifrån har (jag har typ ett snitt på 10-11, hoppas dock att det nya systemet med meritpoäng ska rädda mig lite, eller högskoleprovet). Jag vet inte riktigt hur jag ska göra faktiskt, jag kommer inte in någonstans med mina betyg, och jag har inte riktigt råd att plugga upp heller.

Hur tänker sig skolorna då att man ska få hjälp undrar jag?

Skitsamma, för att trösta mig igår använde hannes julklapp igår, eller vad man ska säga.. En piercing i septum.. blev faktiskt ganska bra.. sjukt obekvämt var det i alla fall för man träffar ju nerver till tårkanaler när man piercar sig där så tårarna bara sprutade.
ska lägga upp en bild sen när jag känner mig snygg nog att kunna ta en ;)

Nu blir det till att umgås med min karl lite sen ska vi till nautilus igen ^^

hej då!


Kommentarer
Postat av: Hanka

Du är duktig, babe, som inte röker. Puss

2010-01-26 @ 22:00:52
Postat av: Wistla

men inet visste jag att du hade en blogg heller =)

Ser skitfint ut! det ser naturligt ut och vet inte om jag hade reagerat på att den var ny om jag inte visste om att du skulle pierca dig där!

2010-01-26 @ 22:25:40
Postat av: Malin hagman

haha tack för att du försökte i alla fall hannes <3 haha!



och tack frida! det är ju bra det i alla fall så ser det inte dumt ut

2010-01-26 @ 22:42:04
URL: http://usewords.blogg.se/
Postat av: autumn

prova söka in på fler orter? eller du vill kanske inte lämna hannes å cindy.. :P

2010-02-02 @ 22:16:33
URL: http://autumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0