Efter regn kommer solsken

hej.
Jaha då hade man en liten dålig period idag igen, jag undrar om det är så att det är för att p-staven släpper ut mindre hormoner nu i slutet eller om det är så att det är förkylningen som spökar.
Oavsett så är det varken roligt för mig,hannes eller cindy.. Jag blir så grinig och drar mig undan och har inte alls lust att umgås.
Men sen när det väl släpper så är jag ju samma gamla glada malin som tjoar och har sig.

Vi får väl se hur det blir med p-staven, det är ju dyrt som fan att köpa en ny (ca 2000:-) men jag hoppas att jag får lite extra pengar nästa månad så att jag kan köpa den, det är ju bätte än mina jävla p-piller för de glömmer jag ju ändå att ta hela tiden.. hm.. roligt att jag håller på och pratar om mina preventivmedel va? haha

Well vad mer? Inte så mycket, har sökt jobb idag, får se hur det går sen, får nog inte svar förrän i typ april-maj men det är jobb jag vill ha så man kan ju alltid hoppas även fast det blir ganska långt att pendla..

Jaha, men nu ska jag lägga mig och vänta på att hannes blir klar i duschen, blir att läsa The Dirt medan man väntar. (väldigt bra biografi som är att rekommendera, för er som inte vet handlar den om Mötley crüe)
ha det bra och sov så gott alla 2 som läser denna blogg ;)

mötley crue biografin
hej hej!


Kommentarer
Postat av: autumn

har p-spiral vara i fem år underbart.. :)

nackdelen är väl att hannes kanske kan känna den under sex ibland.. O.o

den är inte skönt att sätta in den men verkligen skönt att inte behöva oroa sig på fem år..

2010-02-02 @ 22:10:04
URL: http://autumn.blogg.se/
Postat av: Malin hagman

haha okej, nej men jag gillar inte tanken att ha det riktigt.. :P



p-stav är också bekvämt..ibland ;)

2010-02-03 @ 21:07:34
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0