i've come a long way, and you've not

hej på er!
då är man hemkommen från stress på jobb och fastkörning i snön.
Vi satt fast i typ 1 timma sen kom malin på den brilljanta idén att lägga pinnar under däcken så man faktiskt kunde försöka att komma någonstans.
och efter mycket om och men så kom vi iväg efter det.

just nu känner jag mig svettig och skitig och känner verkligen att jag borde ta en dusch, men väntar nog på maten, är aldrig roligt att göra något när man är hungrig och den inkluderar att duscha :)

Saker diskuteras och saker bestäms, saker som inte skulle funka utan mig, okej, det skulle det faktiskt göra, men der skulle bli jävligt mycket krångligare om inte jag hade hjälpt till så mycket.. Men får jag vara med och prata om det? Är det någon som frågar mig om min åsikt? skulle inte tro det.
Men fine suckers sköt erat så sköter jag mitt så får vi se hur det löser sig... (ja så skulle jag självklart vilja säga, men jag bryr mig för mycket och är för snäll för att göra det.....fan)

Nu har jag klagat färdigt och berättat färdigt och hoppas nu att kvällen blir lite bättre..

hm.. jag fryser om mina fötter, kanske ska ta på mig strumpor


hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0