mätt och belåten

Hej igen!
Har precis ätit och är verkligen mätt och belåten, dock så straffar det sig att ha en karl som lagar god mat hela tiden.. Har gått upp ett antal kilo, men det får bli regelbunden träning nu och minus 7 kilo till sommaren, det borde ju inte vara så svårt faktiskt.
Vi ska i alla fall åka och träna nu, först ska vi lämna lilla skrutt hemma hos jessika sen blir det till att åka och träna, blir nog så att jag åker hem till pappa sen och rensar lite saker i källaren och sådär.

Helgen har varit lite av en katastrof, jag blev full och betedde mig, vilket faktiskt inte är så vanligt att jag gör, så jag vet inte riktigt vad som gav upphov till detta, men fel blev det. Sa saker jag inte menade och pratade om saker som jag inte egentligen bryr mig om eller vet särskilt mycket om mer än det jag fått berättat för mig..

suck, nästa gång blir det verkligen lite mindre dricka och lite mer umgås :)

Nu blir det till att kolla runt lite sen sticka till nautilus.

bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0