Nu tar i tag i detta igen.

Detta är väl kanske 5:e gången jag säger att jag ska hålla bloggen levande. Nu får vi se om jag verkligen lyckas.
Emma har åkt iväg till Damaskus, hon ska vara där i ett halvår...haha! sjukt, när man talar om trollen så loggar hon in på msn.

Jag har börjat plugga upp mina betyg nu, eller ja jag har börjat med Historia A i alla fall, sen får vi väl se hur det blir. Jag ska anmäla mig och göra högskoleprovet också.
Så sjukt mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Jag börjar få konstant huvudvärk, bokstavligt talat... Jag har haft huvudvärk i 3 dagar nu, men hållt lite tyst om det bara.

Jag ska försöka reda ut lite av de saker som jag har i huvudet nu...suck..
hur ska detta gå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0