Där skon klämmer

Hej!
Nu kommer ett "bitter fitta" inlägg där jag ska klaga lite..
Det är såhär att jag tycker att när man skaffar barn så delar man 50/50 på allt.
Då menar jag att båda parterna ska köpa kläder, dela på avgifter, hämta/lämna osv..
Jag tycker inte att man kan ha ett 30/70 delning eller 40/60 för den delen heller, jag tycker helt enkelt att man ska dela på allting.. Nu säger inte jag att detta gäller någon speciell person utan tycker bara attman som förälder kanske ska tänka efter lite..

Är det verkligen så att du gör lika mycket som den andra föräldern till ditt barn?

hämtar och lämnar du lika ofta? delar du lika mycket på utgifterna i den mån du kan?

jag bara har hört så mycket och nu sett så mycket så jag undrar lite hur man kan låta den ena göra mer än den andra.. som sagt säger inte att detta gäller just i mitt fall, säger heller inte att det inte gör det... Men jag tror det händer väldigt ofta... och tycker det är lite konstigt.. jag skulle ju vilja vara så mycket involverad i mitt barns liv ifall man har delad vårdnad...

hm.. aja

nu har jag bajsat ut lite så nu får vi se hur mycket skit man får för att man säger vad man tycker.. (men innan ni börjar bitcha på mig, tänk på hur mycket mer ni skulle kunna göra)

ta ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0