Finsittning

jaha idag så blir det finsittning i norrköping då, ska tydligen vara jätteroligt att gå på så jag ska helt enkelt åka dit :)
blir att åka hem till frida först för jag behöver lite hjälp med att fixa håret, vi får se hur det blir, hon är ju bra på sånt så borde inte vara några problem..
Hannes är just nu iväg med jobbet och hämtar en TV eller vad det nu var så jag sitter här i min ensamhet och kollar på mami inc, är väldigt sugen p åatt tatuera mig igen faktiskt men jag har inte riktigt pengar till det nu och vet inte var jag ska tatuera mig.. (sugen på att tatuera mig hos nilla men hon är ng inte så sugen på att tatuera mig igen)..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... vad finns det att skriva?

Jag har inte riktigt kommit in i den nys klassen än, tycker att de flesta är lite, jag vet inte, otrevliga är inte namnet men de har liksom ingen respekt för sina medmänniskor riktigt, de snackar om att man ska ha det för sina patienter och shit när man börjar jobba som sjuksköterska sen, men ändå kan de inte ens ha respekt för sina klasskompisar... Men det kommer väl så småningom, brukar ju verkligen inte ha problem med att komma överens med folk eller skaffa kompisar, men just nu så känns det jävligt segt faktiskt..

Förresten så har jag inte rökt på en vecka!  Yay me!! :)

Med det beskedet ska jag nu fortsätta glo på TV :D



                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0