sigh!

Jag är trött som fan, kändes skönt att vara hemma idag och faktiskt sova till efter klockan 7 för en gångs skull :)
hannes och jag ska ut och leta lite skatter snart, och sen när vi kommit hem så ska jag faktiskt ta tag i pluggandet också.. Det var ju inte så lite vi hade fått heller och jag har bara läst hälften av ett häfte, kan bli lite jobbigt..

jag det kommer säkert gå bra..

ja tydligen så kommer hannes bil att rasa ihop när som helst fick vi reda på när vi åkte och lät en mekaniker bara lyssna på den.. den tickar lite oroande.. och mycket riktigt.. tydligen så har en massa olja klumpat ihop sig i motorn typ, vilket kommer att ta 1 - 1½ dag att fix på en verkstad, vilket tydligen skulle kosta mellan 15 - 25 tusen kronor, beroende på hur illa det är, och eftersom att det har varit så ganska länge så gissar jag p åatt det är ganska illa också.. inte speciellt roligt, vi har inte ens 2000... suck..

Men det får bli till att ta bussen när man ska handla och så, om nu inte pappa kan skjutsa eller något sånt.. det som är lite jobbigt är ju att vi ska flytta den 1 oktober och behöver ju en bil med drag, och hannes bil har ju det men eftersom att vi "inte ska köra en meter till" med den så blir det lite krångligt.. Men vi har vänner och familj som ställer upp i alla fall..

Nu ska jag sluta tråka ut er med en massa ordbajseri.. ska byta om nu och göra mig redo för att leta skatter :P
(jag vet att det låter konstigt)

ha det så bra allihopa! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0