uppe med tuppen, nere med solen?

Idag tog man bussen klockan 7.00 ifrån motala vilket innebar en uppstigning vid klockan 6.00.. hua!
Jag är så sjukt trött hela tiden tycker jag och jag vet inte riktigt hur jag ska orka med allting..
tänkte att jag skulle träna idag men eftersom att jag var inne i lnköping i typ 3 timmar mer än vad jag hade planerat så blev det inte så mycket av det..

i helgen då.. jag hoppas på fest men jag tror nog snarare att det kommer att bli huvudvärk och mycket plugg.. men man kan hoppas att någon stackars sate orkar med mig så jag kan följa med på fest :)

nej nu ska jag i alla fall gå och lägga mig tänkte jag....känns som klockan kanske är 23? (kollar på klockan) 22.07 herregud...
¨
aja god natt allihopa så ses och hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0