Klargöra

Hej och hå.
Ja, jag tänkte att jag skulle öppna mig och göra en superjobbig sak och berätta det som hade hänt, och jag gjorde det. men tydligen är det så att folk har missförstått igen.

Till er som räknar er som mina vänner och känner sig träffade när det gäller inlägget om våldtäkten så måste jag ju säga att de som jag har skrivit i inlägget, de som jag MENAR när jag har skrivit att "jag vet vilka som är mina riktiga vänner och vilka som inte är", det fanns folk i min omgivning som jag räknade till mina vänner som inte ett dugg brydde sig om att det hade hänt trots att jag tog mig modet och berättade så klandrade de mig/trodde att jag hittade på.. Och det är dessa människor som jag menar inte är mina riktiga vänner..

Och ytterligare en sak, till er som då känner sig träffade, jag berättade för er och ni hjälpte mig glömma och ha kul då istället för att det skulle bli en jobbig sak för mig.. Så ni hjälpte mig också.. För ett stort steg var att jag kunde berätta för folk och att folk inte skrattade åt mig eller blev äcklade, och det blev inte ni..

så rent ut sagt då.. emelie och co, det gäller inte er, det gäller folk som gjorde det värre, men ni hjälpte till trots att ni kanske inte tror det.. och mer än vad ni nog själva tror, ni var de första jag berättade för


så nu var det så för att klargöra, borde kanske göra det till var och en som missuppfattat, men eftersom jag inte vet vilka dessa personer är riktigt så lägger jag helt enkelt upp detta och hoppas att de då förstår att det var ett missförstånd :)

Ikväll blir det lite vin drickande, troligtvis hemma hos sara.. Kommer troligtvis ett blogginlägg senare ikväll, ha det så bra allihopa ute i snöovädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0